Pages

14 Eylül 2012 Cuma

Elginkan vakfında ücretsiz kaliteli iletişim kursları veriliyor


 Not: Elginkan vakfının tanıtım yazısını bu blogda yayınlamamın sebebi; vakfın verdiği diğer kursların yanında iletişim alanı ilgilide kurs vermeleri iletişim alanı ile ilgili kendini geliştirmek isteyenlere,  photoshop, diksiyon, iletişim becerileri gibi ücretsiz  kurs ve seminer veriliyor, eğtim kaliteside yüksek paralar verip, gideceğiniz kurslarla aynı seviyede diyebilirim. Ayrıca kurs yetkilileri, talep olduğunda istenilen kursların verilebileceğini söylüyor. Vakfın eğitim merkezleri şu anda sadece İzmit, Manisa ve Bolu'da var. İzmit'te iletişim fakültesi bulunuyor. Buradaki kursa başvuran yada kurs gören öğrenciler, alanıyla alakalı vakfın eğitim merkezine kurgu programı kursu ve benzer kursların verilmesi için talepte bulunabilirler... Vakfın linki sayfanın altındadır..


1985 yılında çalışmalarına başlayan Elginkan Vakfı, Elginkan Ailesi'nin kurmuş olduğu sanayi kuruluşlarını ebedileştirmek ve Türkiye'nin her alanda çağdaş bir anlayışla ilerlemesine destek olmak amacıyla kuruldu.

Elginkan Vakfı, ülkemizin insani, kültürel ve bilimsel birikimini değerlendirme misyonuyla yola çıktı. Vakfımızın başlıca amaçları; kültürel mirasımızı ve değerlerimizi özveriyle korumak, yaşatmak, desteklemek ve araştırmaları teşvik etmek, ayrıca nitelikli işgücünün              yetiştirilmesini sağlayacak eğitim kurumları açmak, işletmek ve tüm yurt genelinde sunmaktır.

Türkiye'de şimdiye kadar çalışmalarını başarıyla sürdüren Elginkan Vakfı, 1994 yılında, Manisa Organize Sanayi Bölgesi'nde Ümmehan Elginkan Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi'ni kurdu. Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi, hizmete girdiği 1994 yılından 31 Ocak 2005'e kadar 86.800'ü aşkın kişiye ücretsiz eğitim olanağı sağladı. Ekim 2003 tarihinde hizmete giren diğer bir eğitim merkezi, Elginkan Vakfı Bolu Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezidir. Vakıf, periyodik olarak düzenlediği eğitim kurslarıyla sanayimizde üretim, verim ve kalitenin artmasına katkıda bulunacak uzman elemanlar yetiştirmektedir.

Elginkan Vakfı'nın Türkiye'de öncülüğünü yaptığı önemli bir eğitim hizmeti de, ekonomik gücü yetersiz bireyleri kısa sürede meslek sahibi yaparak topluma kazandırmaktır. Kurulduğundan bu yana, doktora ve yüksek lisans yapan 104 öğreciye de burs verilmiştir.

Ayrıca, İstanbul Gevher Sultan Medresesi ve Manisa Sübyan Mektebi'ni restore ettiren Vakıf, tarihi değerlerimizin yaşatılmasına katkıda bulunmuştur.

Elginkan Vakfı, eğitim ve kültür alanında yaptığı başarılı çalışmalar nedeniyle Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğü'nce 1998 yılının 'Başarılı Yeni Vakfı' seçilmiştir.

Elginkan Ailesi'nin bizlere ışık tutan 'Dünya malı, insanlara faydalı olduğu sürece değer taşır. İnsanlardan kazandıklarımızı insanlarımıza geri vereceğiz...' ilkesini hiç unutmadık, unutmayacağız.

www.elginkanvakfi.org.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder